Tävlings-resultat!

2011-07-30 | 21:37:24 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
NU är årets gräsötävling grnomförd! jättetrevligt och det kom mycket publik! (mer änn väntat!)

Lite resultat här då:

CR
Ryttare  -  Häst/Ponny  -  Höjd  -  Resulta
Kim             Vojje              40cm      ute.
Vera           Roslija             40cm     felfri.
Emelie         Chanel            50cm     felfri.
Lissen          Kaxe              50cm      ----
Tilde           Cherie             60cm     felfri.
Henka         Vojje              60cm      felfri (eller?! han hoppade med hästen i handen x)
Kim             Boice              80cm     Felfri

Klass 1 ''GM''  (LD/LF)
1:a - Kim & Chanel felfri tid. 24,3
2:a - Tilde & Cherie felfri tid. 24,6
3:a - Josefine  Lizz felfri tid. 25,0
4:a - Kim & Boice 4 fel.
Ute - Henka & Vojje
Lissen & Nero

Grattis till Kim eller mig ''haha'' som blev årets gräsömästare! :D<3

Klass 2 (LC/LE)
1:a - Tilde och Cherie felfri tid. 24,1
2:a - Kim och Chanel felfri grund, 4 fel i omhopp.
3:a - Emelie och Chanel felfri grund, 8 fel i omhopp
4:a - Kim och Boice 8 fel.
Henka och Vojje

´Stort grattis till Tilde som van sin första omhoppning!! :D<3

Och jätte tack till Mimmi som kunde komma och fota när den andra hade annat som gick i försthand.. Bilderna kommer upp här såfort jag får de av henne :D<33

Men här fick jag två bilder av bästa Emelie som hennes mamma fotade :)<3

Emelie o finaste Boice<3

Jag och bästa<33












Sedan efter det så åkte jag o familjen till tulka och åt thaimat! AS gott och så badade vi<33
Ni kan ju igga mig för min lilla ''fisk'' bror stänkte vatten x)<33
Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Mammas bilder på hästarna :)

2011-07-31 @ 15:32:07
URL: http://justemse.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback