Djur hos pappa :P

2011-07-30 | 22:22:49 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Tänkte göra en forstättning på mina djur nu när internet går ganska snabbt :)<3

Så som ni ville så gör jag en om mina djur hos pappa :)<3


Ofsi
Namn: Ofsi
Ålder: vet inet xP<3
Färg: M. brun<3
Gillar: Springa över allt, o då är det ALLT!
Ogillar: nja, inge specielt
Övrigt: Våran nyaste isis hos pappa :) underbar att rida<3



Eldi
Namn: Eldir ''något'' 
Ålder: kmr nt ihåt men 12 tror jag!<3
Färg: fux<3
Gillar: SPRINGA! mat<3
Ogillar: inget<3
Övrigt: Supersnygg isis som är jätteduktig på att gå på tygen (med vissa ryttare)<33


R.I.P Dreyri
20/12 -10 :(<33




Kirre
Namn: Qiera
Ålder: typ 1år
Färg: Vit<33
Gillar: Allt typ<3
Ogillar: När akki o pookie biter henne i svansen x)
Övrigt: Hon är blandning mellan pappilon o chivavua (stavning XD) och är inte som många småhundar, utom honm är en stor hund i sinnet men i litet format, världens snällsate sötaste osv<33




Akki
Namn: Akilles 
Ålder: vet nt faktiskt x)
Färg: Brun ^^
Gillar: va med när man rider och sjunga<3
Ogillar: typ lite alltmöjligt x)
Övrigt: Jättesöta öron!! <3





Pucko
Namn: Pookie 
Ålder: Valpis!!
Färg: Vit o me brunt<3
Gillar: Busa med Qiera o vara störig och att vara med på kort x)
Ogillar: Främande människor o läskiga hundar :P
Övrigt: Han är också chivaua/pappilon<33


Tofflan (sitter brevid min pappa, hade ingen annan bild på henne x)
Namn: Toffy
Ålder: Jättegammal <3
Färg: Svart o hårar!
Gillar: Att sova, gå sakta och slöa o gosa<3
Ogillar: Busa, leka o allt med fart i för hon är då gammal<3
Övrigt: Älsta hunden vi har och hon hårar jättemke<33



Så har vi haft en hel del kattungar o katter, vet fakriskt nt hur många vi har nu men kanske 6 st :)<3


Ja jag tror det va alla faktiskt :)<33
Kommentarer
Postat av: JaninaEnglund♥

Aww, så söta :)<3

2011-07-31 @ 00:01:10
URL: http://dressyrnollorna.blogg.se/
Postat av: Sofia

söta hundar och katter!



har en katt som heter Smulan, och så går jag ut på promenader med en hund som heter Ceasar :)

2011-12-28 @ 12:28:38
URL: http://djurens.devote.se

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback