Nässla :D

2011-10-23 | 09:20:24 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
godmorgon alla ! :D idag kommer Nässla :D grymt nice assö! <3
och bara en vecka kvar till bääästa Tilda kommer!! längtar!! :d<3

i veckan praoar jag som sakt och på onsdag ska jag rida med Ronja och på fredag ska jag rida med Emelie :D Emelie ska desutom bli skötare/medryttare på den häst som stannar ;) grymt med awesome!<3

För er som inte riktigt vet vem nässla är då kommer det en presentation:

Namn: Nässla
Ålder: 9
Ras: welsh mountain :)
MH: ca, 120 :p
Övrigt: Jag lånade henne i sopmras och red in henne, hon vart inriden sent för att hon hade gått som avel och utställnings ponni :) Hon är en underbar b-ponny som är grymt vacker och det märks värkligen inte att hon bara har vartit inriden i snart ½år :D<3
Visst jag är lit stor på henne men hon har inga problem med det, ägaren är nigfär lika stor som jag och hon rider också de ;) hihi<3
Hon kommer stå i boxen bredvid Vojje (med låg dörr) så blir hon glad :D<3
Ja det va lite om världens bäästa b-ponny!! :D:D:D<333

Några frågor om Nässla? fråga på bara! ;)
Kommentarer
Postat av: jossan

Kan man önska??? :) isåf önskar jag typ voltige på boi :D skulle vara kul att se film/bild då :)

2011-10-23 @ 09:58:29
URL: http://stilhoppning.blogg.se/
Postat av: tilda

WIIIIE ! jag längtar ooooocksåååååå ! :D :D :D <33333

2011-10-23 @ 10:39:59
URL: http://topclassryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback