Tjenare ;)

2011-10-04 | 16:05:33 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer

Hej, kom från stallet nu :p red inte jag o Bettan tränade frihets dressyr o trick :D

Boice kan nästan buga nu :D jätte duktig!!<3
haha vi skulle hoppa lite o Boice fick damp o bockade o sparkade ^^ hihi söta ponni!<3
Film kommer!

Måste axeptera mig som om ja va Boice :p om han skulle vara halt skulle jag inte rida, men jag har en skada o skiter i de x) red igår fast jag inte får haha<3
men om några dagar är de nog bra ;p

Iaf, LÄNGTAR till v. 43-44 för då kommer Nässla sen 44 kommer grymmaste Tilda :D<33

Svar till Mickis:
Ne, kommer en bild sen :)

Svar till Hanna:
Varför fick du din första häst? Hur gammal va du?

Svar: jag va 10 år när jag första gången satt på en häst, då de va min egna x) haha.
Vi skaffade två hästar mest till mamma o Andreas då jag inte alls va hästintresserad :p
Sen började jag rida mer och mer.. Och nu är jag stans häst nörd ;D haha<3

Nu ska jag fortsätta o städa -.-<3 hare gött!

Kommentarer
Postat av: silje

Hejsan jag ÄLSKAR din blogg!!!!



har en fråga när lägger du upp filmen vill se!

ha det bra!

kram :)

2011-10-04 @ 20:56:03

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback