Andra skoldagen!

2012-01-11 | 17:42:14 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
pust! nu är andra skoldagen avklarad, fett jobbif´gt med skola igen, snart massa nationella prov och shit, men LÄNGTAR som fan till gymnasiet! :D

mamma hämtade mig efter skolan och sen när jag kom hem red jag båda två ;D
Nässla barbacka och det gick bättre än bra! :D galopperade galoppängen och så hoppade jag över granen som ligger där, hon va skitpigg så passade på när vi hade mke fart ;) hon värkligen flög och tror den är runt 70-80 cm :D första gången jag hoppade den med henne, iaf på den höga delen ;)
eller den högsta är typ 110cm men de hoppar jag bara med Boice ;)<3

Sen red jag lilla Bosse :D han va sjukt duktig på ditvägen, vi tarvade o galopperade o allt ;D men på hemvägen skulle vi inte galoppera något, bara trava (som han hatar) men det gick bättre än avd jag trodde :D han va jätteduktig, tog galopp bara någon gång :)<3

Hatar ute att det är snorhalt överallt! glans is jue, och allt vatten ute har frysit så jag måste gå in och hämta vatten, men brukar gå till andra huset och gå in i duschen o hämta vatten där ;D

Ja nu håller jag på och laga mat och sen ska jag sätta mig ner och göra designen till www.bestriders.blogg.se :D
Har allt i huvudet hu det ska se ut ;D och sen baka chokladbollar till lördag! :D
får inte glömma matteläxan...

haha liten förklaring på min gran;
Kommentarer
Postat av: Kim

tihi. tack :P

japp :)

lycka till :) <3

2012-01-11 @ 19:09:32
URL: http://skyggni.blogg.se/
Postat av: Jonna ♥

Jag vill oxå våga hoppa högt D: ♥

2012-01-11 @ 21:12:21
URL: http://schnailgull.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback