Ännu mer foton!

2012-01-15 | 14:20:56 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Robin fotade också när vi red :D
Det gick väll bra, förutom att hon aldrig ridit vanlig häst och kunde inte göra lättsits, vilket är ett måste i Boices trav xD haha men hon yckte han va för pigg och ville prova Nässla, men hon fick bara skritta på Nässla typ 1/2 varv för hon va för stor ;D
Men hon galopperade iaf med Boice :) Jag hoppade lite med båda och min bror fotade :D
här e vi ;D
hihi jag o sötaste!<3
hon och Boice :D
här ska vi byta ;D
jag coh snyggaste!<3
han gick jättebra idag! bästa<333
titta snyggaste o bästa Boice :D<3
lite tidigt tagen i know XD<3
Absolut bästa b-ponny<333
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback