KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS!

2012-01-03 | 14:31:53 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Red ut på Nässla nyss, gick åt skogen!
Vi skulle rida in i skogen och då kommer det en hund som är lika stor som Nässla (och jag överdriver inte) springande mot oss, Nässla som är lite fjollig får ju panik och stegrar sig och tvärvänder, hon ser sig inte för utan bara skenar iväg och då kommer det taggtråd som han springer rätt in i, som tur lossnade taggtråden och Nässlar får typ mer panik och jag ramlar av (jippi! första gången ;D;D)
Nässla springer hem.. och jag fick gå haha de va ändå några km bort.
Tänkte inte alls på mig då utom tänk om Nässla gjort sig illa ;O

Hon som ägde hunden kom sedan med sin bil ocyh körde mig o Cibelle den sista biten, vi båda kände igenom Nässla men ingen av oss hittade något! puuh! vilken lättnad! nässla fick ingen skråma!<33
Då va det dax att kolla på mig Xd hahah kände att de va lite kladdigt på ena benet och ja, såhär såg det ut!


Som ni ser var det mig taggtråden fassnade i och inte Nässla ;)
Gör faktiskt inte speciellt ont.
Kommentarer
Postat av: Mickiis

OMG kim stackars dig! <3

2012-01-03 @ 14:43:08
URL: http://hopptjejjor.blogg.se/
Postat av: Moa Mildén

Åh gud.. Hoppas det inte är någon stor fara!



Tappa precis matlusten.. xd

2012-01-03 @ 18:51:57
URL: http://onehorseonedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback