Nu duschen!

2012-01-09 | 19:05:43 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Som rubriken lyder, nu ska jag ta och gå o duscha! ;D
Ska föraöka gå o lägga mig tidigt idag för imorron ska man upp kl 6 och gå till skolan =d Ganska taggad faktiskt, träffa alla kompisar igen, eller aa dom jag inte träffade på lovet ;)<3

idag vart det en enkel middag, tortilini med ostsås och så åt jag frysta hallon nyss ;D som efterrätt :D haha<3
men nu ropar duschen på mig!! hihi

Imorgon blir det åka till pappa efter skolan, Vill ni att jag ska ta med kameran? :D

Men godnatt bloggen!
säger det redan nu eftersom det troligen inte blir fler inlägg ikv ;D<3
Kommentarer
Postat av: My Carlsson

Ja, ta med kameran! :)

2012-01-09 @ 19:24:01
URL: http://mysancarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback