:O

2012-01-02 | 18:28:15 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
hallå! ser ni eller är det bara jag, min bakrund på desigenen är borta ;O<3
Undra om ngn har förstört eller om det fuckat ur bara..

Ser ni min bakrund eller ser ni bara rosa som jag?? :)

Men iaf, ska nog göra en ny header ändå, tröttnat på den jag har redan XD<3 Blir nog ny design också kanske ;D

Imorron ska jag få mamma att köra ner mig till ridhuset i hallsta så jag kan hoppträna med båda sötnosarna :D
Känns som att jag inte har hoppat seriöct med hinder och så på jättelänge!! :D Kommer troligen hoppa lite kombinationer imorron :D nytt för Nässla ;) och Boice är grym på det!<3

Och här e lite bilder på Nässla och Emelie ifrån dagen :D
Dom är ursöta ihop! :D
Kommentarer
Postat av: Fanny - Jag deltar i din bloggtävling!

Jag ser din rosa bakgrund :).

2012-01-02 @ 19:19:28
URL: http://ponniflickorna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback