underbar ridtur!

2012-01-04 | 14:48:50 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Red ut barbacka på Boice, han va jättesnäll :) ´skulle igentligen skritta men det vart både trav o galopp ;) red en slinga i skogen som igentligen är ett cross spår ;D
Men där la det en gran som vi hoppade över, underbart ! han flög<3

Nässla red jag också barbacka på ;) kändes lite mongo eftersom jag inte kunde skänkla med vänsterbenet XD de bara hände där XD hahaha<3
Men Nässla va superduktig hon me! red där jag skulle ida igår och hon reagerade inte änns<3
Skulle gå över granen längst ut på kanten med Nässla, men hon råkade knäcka av den xD hahaha<3

Sen fick dom stå inne lite, regnade som fan! :) Men nu är dom ute i sin hage och äter hö igen ;D
efter lite ridning och stallarbete så känner jag mig inte lika mörbultad som innan xD haha :p

Min illebror fotade precis ;D bilder kommer snart =D<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback