hello world!

2012-05-09 | 18:42:30 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Haha, vad ska man säga Boice är lika hård som en vägg xD som att sitta o dra i två snören som sitter i en vägg xD
Haha nedå på ditävgen va han supersnäll och gick jättefint i kort inhållen galopp och hoppade något litet skutt och han höll den lugna galoppen !
Sen på hemvägen började han knäppa sig som vanligt xD men efter ett tag när jag inte orakr bråka med han mer så knäpper jag om martingelen till en halsring och jo vad händer då???
Ponnyn lyssnar helt ! man kan ju tycka att en häst borde lyssna mer på bett än på en halsring men nej, han gjorde volt, stannade backade och stod stilla så länge jag ville ;) med bett stannar han knappt, såfort jag rör mig vill han gå fram och bitar tag i bettet o vill inte stanna igen, men med helsringen behövdes det bara ta lite i den och säga prr så stod han så snällt ! :D Travade också i halringen och han stannade då med :'D på hemvägen helt utan tyglar, lovley poni<3

Nässla körde jag syk-träning med kossorna ^^ gick jättebra, sen raaaaaacade vi hem ;D hehe snacka snabbponny! <3

lääängta till sommaren !! :D
Kommentarer
Postat av: Kajsa

snygg!

2012-05-09 @ 19:25:18
Postat av: Kim

Knäpp ponny.. ;) kan vara att något är fel med tänderna eller att han inte gillar bettet:) men blir det Berga för dig. Och ska boice följa med då? :)

2012-05-09 @ 21:41:25
URL: http://skyggni.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback