Ilona<3

2012-05-12 | 20:43:05 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer

Tänkte berätt lite om min nya d-ponny ;D Ilona är ett conemara sto på 10år. Hon är tydligen väldigt envis och vägrar gå framåt, hon är livrädd för allt och hennes ägare säger att hon är skitjobbig xD så det passar mig, jag vill ha en ponny att jobba med :) Hon är inte gått sen i sommras så får se hur det går ;)
Provred inte eftersom vi ändå inte skulle komma någon vart enligt ägaren, så nu får jag en ponny där man får jobba ordentilgt, men målet är ju såklart att kunna börja hoppa med henne sen :)

men hon va supermyysig i stallet och sjukt fin ! lite tjock men det jobbar vi upp sen ;D och hon kommer till mig den 27:de :D men ska bara ha henne på foder ;)

Kommentarer
Postat av: Felicia ;)

As fin! Ser fram i mot att få läsa om er! :D

2012-05-12 @ 21:56:11
URL: http://frphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback