känslan av att stå i stallet o höra regnet vräka ner xD

2012-05-11 | 20:08:53 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Tänkte först idag att båda skulle få stå men ja så vart det inte, då va nästa tanke att jag skulle rida barback och ta det lungt och ja barbacka blev det ;) hahamen mina ponnyar blev helt genomsvättiga och det bara droppae om dom ^^
Boice körde jag backträning/intervaller och blandade det med dressyrtränign och något litet skutt, han skötte sig super!! va lite hård någon gång men i allmänhet lyssnade han jättebra ! :D
Nässla red jga ut på men hon va helt mupp,i galoppen försökte hon slänga sig åt sidan hela tiden, hon stack lyssnade inte på bettet o ja va allmänt jobbig xD så jag bestämde mig för att gå till intervallbacken och köra hårt, så upp och ner för backen ganska många gånger, galopp i skogen, hoppade ett hinder och i slutet så stack hon efter hindret och då körde vi 10 stora volter i full galopp, sen upp för backen o det igen.
Sen så skulle jag hoppa hindret för sista gången och om hon skötte sig skulle vi sritta hem men nej då sticker hon igen så upp och ner för backen igen och ja tillslut lyssnade hon och då skrittade vi hem ^^ sjö-blöt ponnie.se! men de va ganska bra för båda att få backträna ! :D

www.snyggponnie.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback