Vem kan stoppa mig nä jag bara rullar fram..

2012-05-26 | 19:47:32 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

haha, digga låten, passar in på mina ponnysar som har gått upp vääldigt många kilo xD haha fetto hestar jag har, bara på en vecka ^^ hahah

Boice va till och med tjock att sitta på haha, men han va superduktig att rida, red ut och på ditvägen kunde jag galoppera utan tyglar helt och på hemvägen va han lite ja som vanligt, hehe.
Nässla red jag barbacka, hon är skitfin nu när all vinterpälls släppt. Hon är hetl kolsvart o blänker :D hon har inte blivit lika tjock, men lite har hon lagt på sig allt.
Hon va superpigg men lyssnade jättebra :DD
Imorgon ska jag nog rida ner till piren o plaska med vatten, med båda ponnisarna :D sen blire fota såklart eftersom de är så sjukt fint har nu ! blommor och massa grönt gräs överallt och solen skiner faktiskt, kunde ju bra vara lite varmare men annars så xD'

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback