Fucking SUR

2011-12-20 | 16:27:14 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

När jag red Nässla idag så skulle vi till galoppängen, dit är det en traktorstig med bara skog runt med lite h8inder o så ;D typ världens bästa väg!!
Men vet ni vad jag upptäcker när jag kommer dit? dom har huggt ner hela skogen ;O och kört söner marken med stora skogsmaskiner ;(
Försökte rida förbi men Nässla sjönk ner till knäna och fy va jag hatar när dom ska förstöra allt!

Så stord det massa bilar, timmerbilar, makiner o massa.. Bra träning för Nässla som trodde dom skulle äta upp henne ;D haha nedå hon va väldigt lugn, till och med när vi gick förbi timmerbilen som höll på med kranen :)
haha men i slutet vart hon skiträdd! för en människa XD

men iaf! jag hittade inte vägen in :( och de är helt försört!!! de är 3 ridvägen dom förstör! idoter..
haha vi vart jagade påvägen hem av timmerbilen, när vi va halvvägs hemma såg jag utt timmerbilen började åka. ja ba shiit och full galopp nästan hela vägen hem ;D Nässla vart så glad! :D<3

Red Boice idag också, han va lite galen, stutsade och hade väldigt svårt för att trava, ny ide- den under kanske inte funkade så bra XD haha inte på hemväg iaf ;D haha han är starkare än den x)<3
men så började jag göra skänkelvikningar för att han skulle lugna ner sig, o de gjorde han! klockrena skänkelvikningar år båda håll! jätteduktig!<3

Tog också massa bilder med de nya schbraken o mössorna :D bilderna kommer upp snart :D
Det passade riktigt bra under min sadel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback