inget...

2011-12-25 | 13:39:01 | Kategori: Allmänt | 3 kommentarer
haha händer värkligen inget just nu, så segt ;) alla utom jag och min bror Robin och Emelie sover typ ;)
haha kl är ju ändå halv 2 typ ;D haha<3
Och det sämsta är att jag inte tog med min kamera så kan inte gå ut o fotta heller ;) men aja, sitta o kolla när robin spelar är väll också kul? eller?
haha, vi kollade nyss på filmen bilar, har typ sätt den massa gånger men det är fett kul! xD hhaha<3 älskar bergarn ;)
Men ska väll försöka hitta godispåsen ;D hahah och vara onyttig!
vad vill ni läsa idag? har inte mke att skriva om så nu har ni friiheten att välja eller fråga ngt! :D
Kommentarer
Postat av: Ida

skriv om någon av dina vänner och någon av dina ovänner :)

och lite frågot bara för att jag har lika tråkigt som du.

Vilken är världens fulaste häst enligt dig?

Vad heter du på fb?

har du bdb?

har du stallet.se?

om du skulle köpa en ny häst, vilken av dina väner skulle få rida den först (efter dig asså)

en person du altid skrattar med?

favofärg?

vad gillar du att fota mäst?

om du skulle köpa en ny häst nu, vad skulle det vara för häst?

Har du några andra djur?

va för hästmänniskor hatar du?

Va för hästmänniskor gillar du?

favo hästras?

favo hundras?

favo kattras?

favo kaninras?

vad har du för mobil?

hur högt har du hoppat med någon annans häst?

2011-12-25 @ 14:13:56
Postat av: Kim - ponniejumperblogg.se

vill bara säga att jag älskar när det kommer massa frågor, som här :D skitkul! svarar på dom snart ;)<3

2011-12-25 @ 14:16:32
URL: http://ponniejumper.blogg.se/
Postat av: Mickis

Tjis or that



Sadel-barbacka

Sommar-vinter

Bada-sola

Hoppning-dressyr

Julmust-cola

Fanta-sprite

Galopp-trav

Regn-snö

Tävling-träning

Ost-skinka

Kolla på: okända bloggar-kända bloggar

Godis-chips

Svart häst-brun häst

Skimmel-släck

-50-+50

Dusha-bada

Hav-pool

Hund-katt

Jul-födelsedag

Sommarlov-jullov

Höstlov-sportlov

Dumle-daim

Hihi :)<3

2011-12-25 @ 16:06:54
URL: http://mickiispickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback