Sweet

2011-12-12 | 16:20:23 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer

Dagen beståd av skola sen ett lucia uppträdande :) gick ju nästan bra x)

Va också lite hundvakt åt 4 hundisar :) gick dit efter skolan och ädles lite med dom, 1 chivaoa mamma, 1 stor valp och två småvalpar ;)) skitsöta!! :D
Fotade en massa så bilder kmr när jag kommer till mamma :)

haha imorgon ska vi vara i skolan senast kvart i 6 -.-
Lucia hela dagen till typ 8 på kvällen, lite drygt är att jag kommer få gå ist för att åka vagn xD haha ne men jag hittar nog någon häst att hoppa upp på ;)) hahah<3

Nu ska jag hitta på ngt :) hejdå och ha det bra! :D

Bild fotad med mobilen av kameran xD sämst kvalité !

Kommentarer
Postat av: Julia

Ååh, valpis!

2011-12-12 @ 21:38:56
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback