bildbomb!

2011-11-21 | 18:17:13 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer

Red men emelie idag :D gick ju bra :D<3
Fick sen också reda på att eldi inte kunde stegra på ''komando'' utan att han är så känslig för hackamore så han stegrade för han tycker det gör ont ;( tycker så sjukt synd om han! det va sista gången jag stegrade med han, skulle aldrig gjort det om jag visste att han tyckte det gjorde ont :(
Men som emelie sa, du tar ju inte änns i tyglarna. :D

Sen red jag Nässla och hon va sjukt pigg! hon stack flera gånger och studsade runt lite lagom ;) hehe<3
Hoppade lite på henne, hon stannade en gång för hon tyckte hindret va läskigt/o högt xD hehe<3 men sen flög hon<3
Och i slutet va hon jätteduktig! lyssnade jättebra! :) hehe och jag hade min/boices hoppsadel, SÅÅ SKÖNT på henne!!! :D och den va ganska stabil :D

Nu kommer en bildbomb ifrån dagen hos pappa med min Emelie :D:

haha inte svettis, blöt av regnet ;)

hihi, jag o Eldir<3

Eme o Ofsi :)

Egot själv ;)

puss :*<3

Hera :)

VÄRLDENS SÖTASTE!! Duni :D

Emelie o Gandalf (tror jag xD) 

haha min sits = usch! o stackarn ;(

LILLBEN! :D<3

Hrannar :)

Bysla :)<3

Eme o byssla<3

eme så söt på den bilden! :D

jag och Oski sötisen! <3

Jag <3 lillben <3

gandalf kanske xD

Asså så söt! jag dör! Kolla så liten<333

mig kan ju iggas men kolla så jävla söt!! :D<33


Nässla :)<33

Kommentarer
Postat av: my

vilka söta hästar och fina bilder :D

2011-11-22 @ 18:31:59
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Jossan

Har inte du chaps eller stövlar när du rider? ;o

2011-11-22 @ 20:11:06

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback