Hemma från shoppingen!

2011-11-14 | 21:42:03 | Kategori: Allmänt | 3 kommentarer
Kom hem typ kl 9 :) och så ut o mocka ;) men det gick superfort eftersom Ronja fixade Nässla idag :D som jag helt hade glömt xD haha <3

När vi åkte o handla skulle jag bara köpa ett par jeans men blev tre par byxor xD haha <3 hittade också massa snygga tröjor med köpte faktixkt inga :D stolt över mig själv! ;)

ja det jag köpte va:

Addidas mjukisar, som är lite smalare nertill. Älskar den modellen så va bara tvungen att köpa de när ja såg de ;) hehe<3 Kosta bara 320kr så inte så farligt :D

Ett par mönstrade leggins som blir as snygga om man matchar de med rätt saker :)
köpte de för de va så billiga! och så gillar jag faktiskt mösntrade byxor ;)


och sits så köpte jag också mina svarta jenas jag va ute efter :D har letat länge men hade tänkt att köpa ''Perfect Jeans'' från gina med det blev SQIN ifrån HM :D



Q/A: Ang: Nära döden upplevelse!

Hur kändes det att vara så högt upp och inte sitta så stabilt?

Asså de gånger Boice har stegrat så är det bara barbacka, nästan aldrig med sadel så eftersom jag är van vid de barbacka så satt jag stadigare än vad jag brukar ;)
Men när han stegrade o va hösgt upp tänkte jag typ ''ohh shiit nu får jag han över mig! vad ska jag göra?!?!''
men när han väl landade så tänkte man typ: Shit va kul! gör de igen! :D<3
Kommentarer
Postat av: Johanna :D

jag har också sånna där addidas byxor ! :d dom är as najsiga :D<3

2011-11-14 @ 21:57:48
URL: http://oojohannaoo.blogspot.com
Postat av: Johanna :D

jag har också sånna där addidas byxor ! :d dom är as najsiga :D<3

2011-11-14 @ 21:58:06
URL: http://oojohannaoo.blogspot.com
Postat av: my

sånna tights är snygga :) Jättesnyggt om man matchar det rätt :D

2011-11-15 @ 19:24:41
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback