Julkalender

2011-11-13 | 18:27:55 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer

Snart är det 1 dec och då hade jag tänkte att ha en julkalender här på min blogg.
En lucka varje dag 1 dec-24 dec :)

(bild lånad från google.se)


JAg kommer öppna en lucka varje dag.
Men den stora frågan är: Vad ska finnas bakom luckorna?

jag har några förslag:
- En fråga varje dag om min blogg, mig eller mina hästar. och den som svarar rätt på fläst vinner ett fint pris.
- En bild varje dag, såklart bilder ni aldrig sätt förut!

Säg vad du tycker det ska vara! och kom jättegärna med egna förslag!
Skulle vara kul om alla svarade :D

Kommentarer
Postat av: jossan

Skoj! Du skulle tex kunna ha utlottningar av gästboksinlägg? satt du utlottar en som kommenterade och den får mejla ett inlägg? eller varför ine en länkning? Annrs var din första idée braa :D

2011-11-13 @ 19:02:40
Postat av: Hannah :D

Låter jätte skoj :DD

Ska titta varje dag!!

2011-11-14 @ 11:02:59
URL: http://4horsesandwe.devote.se

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback