min dag

2011-11-15 | 15:39:06 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
ja tänkte skriva min dag nudå :)

först va det typ skola o jag sprang skol-loppet på 9 km ;) så mitt ben gör j ont igen -.- haha xD<3

Men  nu typ bloggar jag (nehe XD hhahahah)
Så ska jag ut och mocka
tror jag ska städa rumet lite ;)
ego fota lite hhaha xD
baka chokladbollar!! ^-^<33
och presentera veckans blogg! :D

typ duscha o sova xD haha <3 rätt chill!

haha jag o min lillrbror extremt kul med kameran! ;)


Haha, någon som kan gissa hur många mappar jag har med bilder på mig själv? ;D
rätt svar får en stor länkning! :D
Kommentarer
Postat av: Molly Lundell

Jag gissar på 2,5 :P

2011-11-15 @ 21:44:48
URL: http://mollymyranochcosmos.blogspot.com
Postat av: klara

Fem kanske?;)

2011-11-21 @ 21:12:55

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback