Mörker-ritt :D

2011-11-22 | 16:54:12 | Kategori: Allmänt | 3 kommentarer
va precis ute o red Nässla i mörkret :) haha och såklart jag sa att vi skulle förbi kossorna i mörket! haha ledde henne förbi kossorna på ditvägen och hemvägen körde vi galopp förbi ;D<3
Hon va jätteduktig! <3

Jag fyller år på fredag allihoppa! LÄNGTAR! :D

Och ja, många undrar va det är med Boice, här får ni svar:
Han har varit väldigt hostig och allt började när vi flyttade ner till skäret (där stod alla på torv och det va sjukt dammigt!) Och då flyttade vi hem han men det slutade inte och det blev bara värre o värre så vi ringde ut en veterinär.
Han kunde inte se exakt vad de va men nu får han en spruta pencellin om dagen och äter någe annan medisin i fodret :)
Och det kan vara en inflamation och då går det över, men det kan också vara att Boice har blivit överkänslig för damm (gamla hästar kan bli det) Men eftersom det har kommit så snabbt tror vi inte det.
Så om det går över om 7 dagar så får han flytta in igen (han går ute dygnet runt för att undvika damm) :)

Det va typ de :P hehe<3


Kommentarer
Postat av: Hannah :D

Söt bild! :))

2011-11-22 @ 17:36:31
URL: http://4horsesandwe.devote.se
Postat av: A N G E L I J N A

Checka in min NYA blogg om jag och min underbara ponny och följ våran väg till toppen!:D

www.dompe.blogg.se

2011-11-22 @ 18:00:22
URL: http://dompe.blogg.se/
Postat av: Julia

Det är trist med så mycket mörker..

2011-11-23 @ 00:04:31
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback