Q/A

2011-11-03 | 19:17:22 | Kategori: Allmänt | 5 kommentarer
ÄLSkAR den svarta ponnyn! shiit vilket utseende :D Så enormt söt!
Hihi tack :D ja hon är grymt fin på alla sätt! :D<3



Hur länge har du ridit? :P
Första gången jag satt på en häst va jag 10år, och då satt jag på min egen ;)



Och till alla er som skrivit en snäll komentar typ 'Fin blogg, älskar din blogg, snygg design, as söta hästar osv. (kan inte svara enskilt på alla)

Tusen tack till er alla! :D:D Det är grymt kul att höra att ni gillar min blogg, mina hästar osv. Alla frågor jag får är superkul  !! Ni har fått mitt bloggande till en ny nivå! Förut va det kul! nu är det helt AWESOME! :D:D Massa pussar o kramar till er! :D<33


Vilka bilder på hästar tycker du är finast?
hmm.. svår fråga men en av de finaste bilderna man kan ta med en häst är nog i vatten eller framför strömsholms slott! det är grymt vackert! :D:D

Kommentarer
Postat av: jossan

har typ besökt din blogg 3 gg ikv men kanppt ngt inlägg :/ Skulle tycka de va kul om du typ hade dagens/veckans hiss eller diss ist för ba svar på¨kommentarer o vad du gjort idag :/ Om man gämför, du har blogg läsare, du har en anledning att blogga för då blir alla 121 besökare glada, om jag bloggar så kommenterar ingen :S :)

2011-11-03 @ 22:54:39
URL: http://stilhoppning.blogg.se/
Postat av: Elin

ja den "bakgrunden" är jättefiin!! <3

2011-11-04 @ 10:18:48
Postat av: elin

ja den bakgrunden är fin! <3

2011-11-04 @ 10:20:50
Postat av: Belinda c:

har du redigerat den eller rider du där? ;oo <3

(är lite efter) hahha

2011-11-04 @ 10:25:30
URL: http://belindasplacee.devote.se
Postat av: Hannah :D

Nemen gud vilken fin bild :OO <3 :))

2011-11-05 @ 21:59:08
URL: http://4horsesandwe.devote.se

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback