trickträning med Nässla :)

2011-11-24 | 15:35:41 | Kategori: Allmänt | 4 kommentarer
Först red jag henne och det gick super bra :) Red förbi kossorna och hon va nästan lugn ;)<3

Sen så tricktränade jag henne lite på gräs mattan :) det gick bra för att vara första gången :D
Trände lite på buga och skpapa med hoven och lite vacker hov ;)
buga va lite sådär haha, hon ville ha moroten så hon gjorde ju nästan volt efter min hand xd hahah knäppo<3
men skrapa va hon jättebra på!! behövde bara trycka på hennes knä och så skrapade hon med hoven tills jag sa bra :D
Vacker hov funkar också bra! men hon lyfter inte så högt ännu, men det kommer ;)<3

Imorron ska jag åka in till gymnasitmässan i älvsjö, på min födelsedag -.- gillar inte de xD jag kommer typ vara hemma 5 xD haha<3 Så ronja tar nog nässla imorron :)


men nu ska jag bara städa tills imorron, så inte så mke inlägg. men slänger in en fråge stund så svarar jag på alla frågor ikv :D


Våga fråga vad du vill! om hästarna, mig, mitt liv med eller utan hästar.

passa på att önksa bilder/filmer nu också ;) vad vill ni se? Failbilder? :)
Och såklart så kan du be mig om tips :)
Kommentarer
Postat av: Kim

Åå vad roligt att hon är så lätt lärd :) ja gymnasie messan var jag på idag och det var ju inte det roligaste men det fanns många gymnasium med häst inriktning ;D berätta jätte gärna vart du vill gå någon stans :) <3

2011-11-24 @ 20:05:23
URL: http://justingiirl.blogg.se/
Postat av: my

failbilder :)

2011-11-24 @ 21:28:31
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! hur lägger man in videoklipp på blogg.se ? :)

2011-11-24 @ 23:08:42
Postat av: Hannah :D

Hej! :D

Hur länge har du haft din blogg? :))

Hur är du som person? :))

Vilken av hästarna har du haft längst? =))

Kram Hannah

2011-11-25 @ 08:52:35
URL: http://4horsesandwe.devote.se

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback