Valp!

2011-11-16 | 19:06:18 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer

Idag va det skola sen red jag en av de 8 isisarna :D jag red Lilleben och han är så sjuuuukt söt! Isabell färgad o så fluffig<3 ska nog rida han imorgon me :D
De är även en shettis hos oss :D de är sååååååå söt så jag dör! Jag värkligen älskar shettisar! OmG va söta de är!<3

Nu sitter jag i Emelies lägenhet o väntar med spänning på att lilla Qiera ska få valpar :D snart kommer de!<3
blev pizza till middag :D o nu leker jag med damp-valpen Justis som försöker ta mina snören ;D haha<3

Kommentarer
Postat av: my

isabellfärgade hästar är bara för fina! :)



åh vad kul med valpar :D

2011-11-16 @ 20:30:36
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Julia

Själv försöker jag hålla koll på min busiga valp just nu :p

2011-11-17 @ 11:35:04
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback