Bakat :D

2011-10-05 | 18:55:20 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Har precis bakat chokladbollar med min lillebror :p har en känsla av att jag är svart i ansiktet då han står med en penna o målar i mitt Facebook x))<3

Sprang inte med Boice x) kom på att springa är ju lika dåligt som att rida haha<3

Men så red Bettan lite på Boice :) och såklart kunde jag inte hålla mig o jag red också ;D
Sen så red lilla Kevin ^^ en bebis typ hehe<3

Imorgon har jag prov -.- så plugga nu då!

Kände inget u benet idag iaf, så ska nog börja nu igen om mitt ben godkänder de :D<3

Lite ego bilder på mig ifrån idag o bild från igår när ja tränade me Boice :) filmen kommer så fort jag får tid över :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback