Bilder på mina älsklingar :*

2011-10-22 | 11:37:35 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Va precis ute o fotade mina pluttar :)
Här får ni bilderna! men ni får dom oredigerande :P

Boice äter på en kulle x)

inte rätt liiite smutsig xD<3

Boice är inte så ren heller :)<3

ojj så mysigt att rulla ^^ sötnosen<3

Lilla bebis va också med :)<3

haha göll häst<3 Men mulen försvann xD haha

Vojje: hmm... Kan man äta kameran? <3

haha smutsig! men ändå finast<3

bebiis igen :)<3

haha diss på mig, o vojje är så REN!<3

Går katten att äta då? :)




Här är min ridbana ;D<3


NU ska jag ut o rida :D Bye<3
Kommentarer
Postat av: Hannah :D

Aww vilka söta bilder!! :DD

2011-10-22 @ 18:32:42

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback