:'D

2011-10-15 | 12:40:56 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer

Jag blir så glad när man känner hur lyckliga hästrna är, att de trivs och allt :D

Red båda idag, och de va grymma båda två!<3
Boice va lite spänd första galoppen men så lugnade han sig, oo han va ju grymt lugn med tankr på att han ståt två dagar :) och vojje va superkul! han började bocka på en äng ^^ hihi de är så grymt jävla kul! :D

Sen så medans jag mocka så stod Boice i stallet löst såklart ;) haha han letade igenom hela stallet efter foder xD haha tillslut mejade han skottkärran så han nåde voijjes betfor i boxen xd hahah<3

Det märks så mke på Boice att han trivs! och Vojje, såfort jag ropar kommer det i hagen, när jag släpper de i hagen så springer dom båda runt och glädjeskuttar, sen båda ner o rulla ^^ sist så äter dom gräs och ser bara så glada ut :D
Boice värkligen älskar att stå i en stoor hage, de har han saknat! och det förstår jag :p<3

I stallet är han helt underbar igen, behöver inte sätta fast han. För han står stilla när jag säger det och går när jag säger att han får :D och han är lxm almänt gladare :D vilket tyder på att han är mke lyckligare här! och det är jag med:D<3

Vojje: JAG VILL INN!


Bilden säger allt ;D

Boice: jag SKA ha Vojjes betfor!

Nills och Boice delar box ^^<3

Kommentarer
Postat av: lisa landgren

Haha vilka roliga bilder :D

2011-10-15 @ 16:41:37
URL: http://lisasdian.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback