:D

2011-10-10 | 20:18:09 | Kategori: Allmänt | 5 kommentarer
tränade Boice idag men några småhinder ;P vi tränade galopp byten och snäva svängar ;) gick toppen!<3 min ponni är så grym!<3

min bror filmade, vill ni se den? :D<3


Någon som har/ eller vet någon som har en ponny/häst att låna ut?
letar en som jag kan ha med Boice så jag kan ta hem han på heltid igen :D
allt ifrån a-ponny till shire är intressant, inriden eller inte spelar ingen roll :) roligare att ha något att jobba med ;)

Men aja vad som hälst kan jag tänka mig! så tveka inte att höra ev er om ni vet någon!
[email protected] eller lägg en komentar o skriv lite om den ;)

har som sakt redan tröttnat på kolektiv stall... Det är alldeles för många regler hit och dit, massa folk man bara stör sig på.. och så kan man inte lämna skåper olåst när man tex. ska borsta Boice för man vet aldrig, antligen snor någon nått eller så förstör någon nått annat.. -.-
man ba bajs på det stallet! pyttesmå hagar, liten box och många hästar vlket boice inte tycker om, han trivs lika dåligt som jag ^^ så vi gör det vi båda vill mest ;D<3
Ska bli fett med skönt! om jag hittar en annan häst vill säga ;D hehe<3
Visst är det najs med ridhus o allt! men det kan jag klara mig utan, tycker mer om att rida mysiga skogstigar, galoppera längst ängar skutta över diken och hoppa tränghinder via traktorstigar i skogen :D de är livet! <3



svar till Mickis: Vem har fotat?
Det va lee som fotade, min 7 åriga bror :D

Svar till Hannah :D: Vad är det för ras?
Det är en chivavoa (stavning ;D<3)
Kommentarer
Postat av: jossax)

aa:P

2011-10-11 @ 07:39:10
Postat av: Hannah :D

Jaha aww älskar dem :D <3

2011-10-11 @ 12:26:58
URL: http://mylifeasanormalgirl.devote.se
Postat av: Ida

Vill gärna se filmen :)

2011-10-11 @ 14:42:56
URL: http://iidanordiin.blogg.se/
Postat av: lisa landgren

Lägg upp filmen! :D

2011-10-11 @ 16:02:11
URL: http://lisasdian.blogg.se/
Postat av: emelie

¨skit snygg blogg du har:D älskar den:D<3 äre du elr vem är det som har kodat den?

2011-10-19 @ 14:34:37
URL: http://bymylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback