Frukost

2011-10-05 | 06:17:42 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Sitter o äter frukost :)
Idag ska jag nog springa med Boice x) haha, typ runt golfbanan eller till lundås o tillbaka x)) hihi<3

Dålig uppdatering jag vet! Men vi ska ha visning på vårt hus på lördag så måste städa som en iddi o hinner inte blogga så mke då :)<3

Den 6 nov ska jag tävla maskerad hoppning :D gissa vad jag ska vara :D om någon gissar rätt avslöjar jag det ;)<3

Svar till Silja: Filmen kommer inom kort :D gud va roligt att du gillar min blogg :D<3

Har får ni lite bilder ifrån gårdagen :) han kan nästan buga nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback