lite mer svar till:

2011-10-22 | 15:42:40 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Jossann: Kim?! vill du titta in på min blogg ?? :D uppskatas länkbyte??? :D <a
ja jag tog en liten titt på din blogg, aa länkbyte är alltid trevligt som jag skrev innan ;) x))



Danielle: herregud, liite? Duktig du är :) vad brukar du tävla för klasser?
hihi tack :D Jag brukar tävla LC-LB (90-100cm) :)


Skulle du vilja designa min och Jossans blogg? Du är sjukt duktig :)
Aa skulle kunna fixa det :) men jag tycker att ni redan har en shit snygg design ju ;) Men samma som jag skrev till förra, beskriv hur ni vill ha den. :) och de bilder ni vill ha, lägg ut på bloggen eller maila [email protected] :)
ta gärna en titt på de bloggarna som jag skrivit för att få insperation och så :D

Emelie<3: Jag vill rida med dig :D<3
Klart vi ska! :D


hanna: Gud vilka fina schabrak :))
Letar också efter så fina schabrak till min sköt häst :)) Kan du ge tips på en bra affär eller hemsida? :DD
Tack :) jag handlar mkr ifrån www.Hööks.se, www.borjes-tingsryd.se och www.horze.se :) dom har alla fina schabrak till ett väldigt bra pris! :D men dom är väll dom vanligaste, så vill du sticka ut så kolla på www.ponnyprakt.se :) älskar den affären!
Kommentarer
Postat av: Emelie Hollstén Båskén♥

:D<3

2011-10-22 @ 21:14:42
URL: http://justemse.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback