Stall tävling

2011-10-08 | 17:18:32 | Kategori: Allmänt | 3 kommentarer
gick till stallet runt 11, så mockade jag o fixa de :P
Sen va det rykt och flät tävling, som jag och några till höll i :)<3
Bettan va med på Boice och kom 3:a, hon fick avdrag för att jag gjorde massa på han ;P haha<3
Han hade lite lera på hovskägget, lite blöt på benet och jag gjorde knopparna (som inte blev spc snygga xD) haha<3
men han fick iaf 22 av 30p, och Hanna o atlas som van fick 24p :)<3 Men han fick full poäng på svans och päls :D<3

Lite bilder på skönheten ;D<3



Efter det hoppade jag :D red utan martingal och pessoa bett :) han gick as bra! stagade rätt hela tiden, utom några gånger när han tog bettet xD hihi<3
men vi hoppade iaf 100-110cm :D<3 grymt duktig!<3

Lite bilder här me! Bettan fotade men med fel instälning så det vart jättemörka och jag fick ljusa upp det på datan. Så ber om ursäkt för den dåliga bildkvaliten!<3
(de blir som ''prickiga'' eller vad man säger när man ljusar upp så mke)
Men ändå tack till BEttan som fotade :D<3

Världens finaste ponni<3


Dräggel på sig själv xD<3

Leker vi dressyrpolle me ;d<3

Jag har världens bästa, snällaste, finaste, duktigaste ponni<3 Älskar dig mer än allt<3

Men dig är jag alltid glad<3

hahah vad gör vi? Jadu ingen som vet hahaha!<3

Underifrån+framifrån=jättehuvud! ;D<3

Uppvärming, kolla va fint han hoppar!<3

fail, han hoppade av jätte långt ifrån hindret o jag hängde inte riktigt me xD haha<3

Haha! enda bilden på 110cm, inte någe bra men vi klarade de iaf ;D<3
Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha är inte Boice en kille? Men jätte sött med rosa träns! :-D

2011-10-09 @ 08:19:11
URL: http://linneaponny.blogg.se/
Postat av: Hannah :D

Ja jätte söt rosa träns! :D Vill ha ! :P

Postat av: Elina andersson

älskar tränset ! :)

2011-10-19 @ 22:06:12
URL: http://dayviews.com/#!/AlissasMatte

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback