suck..

2011-10-18 | 16:15:52 | Kategori: Allmänt | 4 kommentarer
jag är trött som fan, orkar inte göra något..
Det spöregnar ute oc känner inte alls för att gå ut, men de måste jag ju göra
Idag är typ en klar slappardag, eller orka göra något? haha

Ska iaf ut o mocka, får se om jag orkar rida. Asså jag e sä jävla trött så de finns inte! höll på att somna på alla lektioner, somnade nästan på bussen och nu står min säng brevid mig o frästar såå ;)

Ikv har jag iaf bestämt att jag ska göra en ny header och design :D
Förgen blir rosa (tror jag) :D

Då slängs min bort, någon som vill ha den? fast med egen bild o namn såklart ;D<3



svar till: vad har du för kamera ? :O du tar jätte fina bilder !
Tack :D jag har en Canon EOS 300D, själv tycker jag mina bilder är grymt dåliga och dålig kvalite.. Men håller på att leta efter en bättre kamera :D

oj va mke rosetter! :O
Hehe aa, fast de är klubbens rosetter. Alla hans hänger på väggen hemma, fast de är fler än de på bilden :D
Kommentarer
Postat av: tovearvidsson

kan inte du lägga ut bild på

- alla dina rosetter ?

& alla dina schabrak ? :D

2011-10-18 @ 17:25:59
URL: http://tovearviidsson.blogg.se/
Postat av: mickis

Jag vill ha din header :D<3

2011-10-18 @ 21:08:58
URL: http://mickiispickiis.blogg.se/
Postat av: Nora Lavén

Hatar när det regnar manblir så trött av det ^^

2011-10-19 @ 12:24:33
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Skolan är som jobbigast på hösten, är astrött hela tiden :/

2011-10-31 @ 11:30:35
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback