Svar till Tilda

2011-10-01 | 21:45:45 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer

Fråga: Vad är det pinsamaste du gjort?

Haha ja kommer inte ihåg vad de pinsamaste va men en as pinsam sak va förra året när jag praoade.

Så gick ja in på en toa o skulle byta om, jag låste dörren (trodde jag)
Och sen kom det in två personer när jag står i bara bh o byxor x) hahah<3

Dörrens lås låstes aldrig! De va så sjukt pinsamt! Hahah<3

Men som tur va det sista dagen och jag skulle ändå åka hem 2 minuter senare, så slapp se dom igen xD hahaha<3

Fler frågor? Bara att fråga! :D

Kommentarer
Postat av: hanna

Varför fick du din första häst? hur gammal var du? :)

2011-10-03 @ 22:57:48
URL: http://topclassryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback