Svar till:

2011-10-22 | 11:14:05 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer

Mickis: jag vill rida med dig :) men det är lite långt haha :d<3
Haha ja de är det, men jag mååste få komma o hälsa på Chanel snart :D<3

Molly Lundell: Jag ar en fråga, skulle du kunna fixa min blogg? med fin design o header? :) Det skulle vara så himla snällt av dig i sånt fall :) Du har en jätte fin header och design :) tack på förhand! :)

Ja det skulle jag kunna göra, jag tycker de är kul att göra deisgner till andra så gör det mer än gärna :D
´Men jag tycker din design du har är jättefin me :)
Du kan skriva lite hur du vill ha den, så ska jag försöka så gott jag kan :) Jag gör den när jag får tid över (typ ikv) och vill du ha egna bilder på maila dom till
[email protected] eller lägg ut dom på din blogg så jag kan kopiera! :D

Andra bloggar jag designat:
- www.Mickiispickiis.blogg.se
- www.Justemse.blogg.se
- www.Hanssonalva.blogg.se
- www.Justingiirl.blogg.se
- www.Josefinesalmela.blogg.se
- Min egna ;)

Dom kan du kika in på och få lite insperation om hur du vill ha din design :)<3


tovearvidsson: Vill du göra länkbyte ? :)

Ja visst! Länkbyte är alltid kul, få lite nya läsare o så :) Så ni som vill göra det med mig, skicka en komentar när ni gjort en länk till mig, så gör jag en till er med! :)

Kommentarer
Postat av: Danielle

Skulle du vilja designa min och Jossans blogg? Du är sjukt duktig :)

2011-10-22 @ 13:32:22
URL: http://frysmarkt.blogg.se/
Postat av: Jossann

Kiim?! vill du titta in på min blogg ?? :D uppskatas länkbyte??? :D www.stilhoppning.blogg.se x)

2011-10-22 @ 13:40:26
URL: http://stilhoppning.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback