Vojje ^^

2011-10-13 | 18:53:47 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Idag så skulle jag glo på handbollen, men jag vart en dommare ist xD haha!<3
Han som skulle dömma va sjuk och då fick jag hoppa in som aldrig vart på en handbolls match och aldrig spelat handboll xD haha!<3
De va grymt kul! och i slutet kunde jag ju nästan alla regler ;D<3 hehe, kunde typ 3 regelr innan men men :) de gick det med ^^ x)<3
Hallsta ''Bästa'' Skola vann ju klart, eftersom de va där proffisga jag gick så va de ju självklart ;D hahaha <3 XDDD

Så åkte jag och fixade min prao plats v.43, haha blev skäret (affärn brevid tempo)
Efter att ha ringt runt till halva sthlm fick det bli ngt random bara ;D<3

Kom precis in och red Vojje idag :D haha han behövs jobbas för han är van vid att få som han vill, och han fattade inte vänstergaloppen, men efter några varv gick han i alla hörn och tog vänstergalopp :D<3
Boice får stå med tanke på hans race i hagen idag! omg häst att springa asså! <3

Sålänge jag haft Boice har han aldrig sprungit ifrån mig i hagen, men idag va nog första ;) han ville inte in, för förra gången han va hemma så när jag hämtade han så åkte vi tillbaka till stallet i hallsta, och bara å sätt säger han klart att han inte gillade de!
Han är så sjukt glad nu! springer och brallar, alltid öronen framåt och är lxm vanliga Boice :D<3

Lite bilder på Vojje plutten, tagna med mobilen så de är grymt dåliga! haha! <3

här står han så glad, lerig o fullt med taggbollar! haha<3

i know! tränset är brunt och sadlen svart, inte fint! men henka glömde Vojjes träns o sadel, så tog de ända som passa ;D hehe<3
Kommentarer
Postat av: lisa landgren

Men gud vilken söt häst! Grauuwr! :D

2011-10-13 @ 19:34:22
URL: http://lisasdian.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback