Boice är hemma ^^

2011-09-23 | 18:49:58 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Idag va det först prov, gick jättebra o tror jag minst får VG iaf :D<3

Sen va det skol-loppet o jag stod vid gottsta skola o gav alla vatten ;D<3
Kunde nt vara med med tanke på mitt ben (muskelskada o inre blödning ;o)

Hahah skulle kasta vatten på alla men det vart jag som blev blöt XD hahah Emma kastade ett glas på mig, Danni tre glas o Robin 1 hahahah<3
Jag va ju inte rätt lite blöt efter xd haha<3

Sen stallet o duschade Boice, o gjorde lappar me Filippa Xd ahhahah fett kul x))<3
Så åkte boice med hem (lättare imorron att bara åka direkt till tävlingen o inte till stallet)
Nu står han ute i sin tillfälliga hage Xd tur att han är snäll o inte rymmer, för det är slappa trådar o ingen el, runt våran gårds plan xD hahah<3

Nike tog min kamera o fotade lite ;P h'är får ni bilderna :)<3

Bästa! som jag fotat;)

hahah! vackra hagen utanför stallet xD

Gahahah! kolla mig, ser ut som jag slagit i huvudet Xd haha

look my hear!! i Love it! :D


fett me saknar att ha min polle hemma där man kan göra som man vill ;) i skäret finns de sämsta av allt ''Regler''

Rider in o ut ifrån stallet Xd hah

MIN FIIINA AVsittning xd hahahahah


Haha, finaste ponnin, men kolla Boice alla bilder nedan.. Han står exakt lika typ xD hehe<3

Puss :* på min söta ponni<3


min lilla mysponi! Nu ska jag gå ut o stänga in honom i boxen :D o ge han mat :* sen typ sova X dhahahah ne men vene vad ja ska göra sen hehe :)<3
Kommentarer
Postat av: mickis

haha det står mikkis på din tröja hihi. vad roligt att du har honom hemma igen :) fiiiiina bilder :D <3

2011-09-30 @ 20:47:26
URL: http://mickiispickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback