FAIIL!

2011-09-17 | 19:54:36 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Jag o robin skulle till hallsta med våra moppar XD men efter halva vägen dör min moppe!! hahahahaah<3 o vägrar starta XD så henka fick komma o hämta mig  XD haha<3 och robin fick åka o handla godis själv xD <3 haha men nu sitter jag här o tjockar godis ^^ hihi<3

SVart till Rebecca: bloggen är tråkig. Kommer ju alldtig några inlägg :P

Aldrig några inlägg? :o Ni får åtminstonde 1 inlägg varje dag men brukar vara runt 3 st som jag tkr är lagom.. :P
Jag går i skolan och direkt efter går jag till stallet så är hemma tidigast 5 :) och drf blir det inga inlägg under dagen utom på helgerna o kvällarna:)<3

Men hur många inlägg tycker du att det ska vara då? Och vad vill du läsa om för att det ska bli roligare? :)


Precis designat Alvas blogg :)
Kolla o säg va ni tkr, hanssonAlva.blogg.se :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback