Friidrott

2011-09-14 | 06:51:13 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Snart pker jag till norrtälje o tävlar friidrott me emma :D<3
Är anmäld till allt -.- hahah X*)<3


Igår fick jag ett nytt navelsmycke :D fett snyggt! o de är assa långt ^^<3


IMorron ska jag hoppträna :D o fredag ska ja va med Emelie :D:D<3333
Idag blir det nog en uteritt :)<3

SVar till Frida Björk: 

åååå vaa döktig han äär!!!!!! ja vill okså ha en så döktig häst som din!!

men kan du ite legga up neär han hoppar?

Tack :D AA det förstår jag ;) hehe<3
Jo, jag ska hoppträna imorron o då kan jag be någon filma :D


Svart till Emelie:  Vilken duktig Pojke :D<3
Jaa vist är han :D<3 tack<33


Svart till JOssa:  Duktig pojke. ska jag filma när mina bebbar gör sånt, fast med hinder? tp löshoppa? tkr iaf att du borde löshoppa och filma och lägga ut :)<3

Aa, världens duktigaste! <3 Ja det kan du väll göra, men med hinder då blir det inte alls samma sak.. ja som du sa då blir de mer löshoppning ist för frihetsdressyr x) Men ja jag kan filma nästa gång jag löshoppar :D<3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jaha, okay! Du vet att dem har låvat storm va?! xD ska träna i lundås, ska inte du de, för jennie? hopp? :)<33

2011-09-14 @ 07:07:53

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback