Kort inlägg.

2011-09-29 | 22:41:07 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Hejhej :) blir inte så långt x)
Men i skolan slutar jag 1 idag o åkte med en buss hem till pappa :) åt en macka sen skjustade Robin mig till bussen igen x))
Åkte buss till hallsta igen, sen moppe hem :p<3
så klippte vi gräs typ hela dagen x)<3

Ikv har jag bara gjort en bild o en film till min pappa som fyller år imorron :-)
Lägger upp de imorron ev :)<3

Ja inte mke mer att skriva, imorron åker jag till pappa :)<3
kameran är me så kanske de blir bilder på Ofsi o Eldi (våra Islandshästar) :p eller några av de andra sööta djuren! :)<33

Super vacker bild på mig (not!) påväg hem från bussen till pappa :)

Godnatt! (skulle vara kul me en komentar ;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback