mitt ben :(

2011-09-14 | 19:25:47 | Kategori: Allmänt | 3 kommentarer
På morgonen åkte jag till norrtälje o körde friidrott :)<3
Stafetten strök jag mig ifrån och första hoppet i längdhopp så kolapsade mitt ben, så kunde inte forsätta att hoppa :( o mitt hopp vart bara 3,83 långt ''/ så det blev bara en 4:de plats, de som stör mig mest är att jag hoppar 4,14 hemma och att dens om kom 3:a fick 3,84.. XD hahah<3

Sen 100m, 800m o höjd strök jag mig ifrån, med tanke på att jag knappt kunde jogga.. xD haha<3
Spjut kom jag 2:a :D o inte så långt ifrån hon som vann :D<3 kula vene vart jag kom men de suger ja i :P hehe<3

Så skulle vi gå till donken xD Lee fick välja väg o vi gick värsta omvägen som togtyp 30min hahah! xD<3

OO de roligaste är att jag såg ''han'' iigen :D:D o nu vet jag vad han heter i efternamn!! så jävla söt männika asså!!1 hhihi^^<3

Efter de gick ja till stallet o red ut, red as långt o vene exakt vart jag red men de va långt iaf xD o mke backträning :P hihi<33


Svart till Jossan: Jaha, okay! Du vet att dem har låvat storm va?! xD ska träna i lundås, ska inte du de, för jennie? hopp? :)<33

Aa, vet att en storm är påväg, drf ska vi träna i ridhuset ;) Och nee vrf skulle jag träna i lundås för? Ska träna för Jennie i hopp ja, men i skäret :P<3
Kommentarer
Postat av: Frida 10år

Va för söt kille????

va har hänt me dit ben????



ja har blivit tipsad om din blogg. Hennes häst rosila ä jäte söt :-D<3 dina äer okhså sötta



fin blog, min har jag tagit bort :-(

2011-09-14 @ 19:58:59
Postat av: Kim .Ponniejumper.blogg.se

En kille bara :D världens sötaste<3

Har typ sträckt det och fått en muskelinflamation :(



hihi tack :)

2011-09-14 @ 20:15:58
Postat av: Frida :-)

okej vad gör du på friidtidten???? :-)



oj det loter intcke bra de :-( Har du ånt? :-O<3<3<3 vad mena de den dära ida för nogot om din desajn??? :-) <3<3 inga bilder påå bojsen idag dådådå??????? :-O:-O<3<3 KRAM

2011-09-14 @ 21:37:37

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback