Mooosat nypon ^^

2011-09-03 | 15:15:57 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Ja nu har mina pussmular åkt :(<3
Deras ägare va jättenöjd med deras framsteg och vi red en liten bit innan de åkte, jag red Nässla o ägaren Asti.
 dom va undarbara som vanligt<333
Jag fick 1000kr o nagel saker för mitt jobb med Asti o Nässla :D:D suuuper tack!! :D<3

Efter de åkte jag ner till Bosse i skäret, o glömde nycklarna igen  XDD skilla jag asså! så henka fick åka hem o hämta de :P haha<3
Men när han kom så red jag iaf :) vart en kortis för henka skulle hämta mig 30 efter xD haha så jag red bara runt golfbanan.
Boice va lite fundersam på allt nytt, men efter första galoppen så hade han full fokus på att springa ist ;) hehe<3
red med sadel fast barfota xD det är fett skönt att inte ha skor :)<3

Min Monster bajs är världens bästa<333

Nu har jag plockat nästen en hel hink med nypon som jag sen slizade/mosade söner med en makapärXD och nu ligger de i ungnen o ska torka :)'

Nypon är väldigt bra att ge till hästar för det hjälper till att stärka hovar och dom får bättre/finare man utav de :)<3
Så det ska boice få imorron, vi gav våra hästar det förra vintern och det visade faktiskt resultat! :D<3

Här ligger de o torkar :D


Kommer sakna mina smååtingar<33333333333333


Mn nya sadel :) världens skönaste! :D
Kommentarer
Postat av: Jossan

Bor henka hos er? :)



Japp länkat åt dig nu :)<3

aa ska försöka lägga upp me min mobil xD<3

2011-09-03 @ 18:56:40
URL: http://josefinesalmela.blogg.se/
Postat av: Bella

Du har koll på att de är karenstid på nypon va?!

2011-09-04 @ 16:53:46

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback