Nu duschen ;D

2011-09-21 | 19:58:30 | Kategori: Allmänt | 6 kommentarer
Precis kommit hem efter en ridtur med bästaste ponnin<3 Han va så grymt fin idag!! :D<3 Va också ner o lämnade en sopsäck full med kläder o en väska till Alva, som fyller år :P grattis :)<3

Idag har jag också varit o shoppat kläder :D
köpte bara 2 jenas o 2 tröjor, men de gick på 1000 eller ngt XD haha<3 Bilder? :D
Köpte också hårfärg :D ska färga håret nu eller imorron, beroende på när jag har tid ;)<3

Tränade hoppning igår och det gick väll bra, super pigg bara ;D me de är bara kul :D<3

På lördag blir det tävling och ska nog ta hem honnom på fredag maajjss!:d<3

Har okcså kollat på en ny kamera, hittat en Canon EOS 400D med teleobjektiv (super zoom!) för bara 2800 :D<3
Men vill ju igentligen ha en Canon EOS 550D :P<3 Någon som säljer?

Jag tycker att bloggandet här o på andra bloggar börjar bli så negativt, alla skriver tråkig blogg o alldig några inlägg.
Men mitt svar till alla Är min blogg tråkig? JO men läs den inte då för fan!! :O o jag lägger in så många inlägg jag hinner/kan! Som sakt har annat för mig och inte bara sitta vid datan hela dagen :)
Jag tycker det är jättekul att blogga och gör inte det för att alla ska klaga, det finns faktiskt personer som gillar min blogg. Så ni andra kan väll bara vara tysta? :) tack!

Svart till ''Camilla'': 
Faaaan villken tråkig blogg! tror du att vi vill se bilder på din häst? nej blir svaret! fett tråkigt att läsa din blogg när man ba ser bilder på din häst och dig ibland. Skaffa en modell är tipseit. Hon Emelie hållsten båsken värkar ju vara din bästa vän. kan inte ni modella varan? låter ijallafall intressantare än att läsa om va du gör på hästen. Ge smink tips och ha en modell och fotta! de blir ju mycket roligare och då är det nog fler som läser och kommenterar!!!

Hej ''Camilla'' (som jag vet att du inte heter, vi är inte dumma! vi vet vem du är pucko! våga stå för de du skriver... -.-)
Jaa vilken tråkig blogg jag har! SLUTA FÖLJA DEN DÅÅ!!
Ja jag tror faktiskt ni vill se bilder på Boice, han är ändå nästan hela mitt liv och det är vad min blogg handlar om!
Har faktiskt redan tänkt att ha lite modellbilder, det är på G! Oja emelie kanske ska vara en av dom :D för hon är ju finast!<3
Smink tips aa visst, men kanske inte på min hästblogg.. Jag sminkar mig som jag gör Foundation, masckara, kajal och teckstift. Har inte så mke tips på det eftersom jag inte är så intresserad av sminkning (utom till fotografering då ;D man måste ju ha rätt smink som blir bra i kameran ;P)
Men ja jag ska väll tänka på det ngn gång när jag inte har något att skriva XDD haha
Har inte du någon blogg vi kan glo på då? ne juste för du skrev ju in en falsk blogg så vi skulle tro att de va en annan... -.-


Som ni märker får jag lite damputbrott på männiksor som bara klagar o vill trycka ner, men jag tycker om man bara ska säga ur sig massa skit så kan man lika gärna vara tyst, Man blir ju inte direkt glad av att höra sånt,
Eller vad tycker ni? :)<3


Iaf, nu har jag mitt löshår igen :D ääälskar det!! :D<3

Och snart är det mörkare :d<3
Kommentarer
Postat av: Jossan

shiit va söt du e på den översta bilden kim! ;o<3

2011-09-21 @ 20:18:03
URL: http://josefinesalmela.blogg.se/
Postat av: hanna<3

Du sla inte lyssna på dem som skriver sånt, din blogg är en av dem BÄSTA!

och jag ÄLSKAR när du lägger ut dina bilder på dig och boice, ni är så fina tillsammans!

+ asfina bilder! :D <3

2011-09-21 @ 20:44:49
URL: http://hannahploog.blogg.se/
Postat av: Ida Pettersson

Heej Kim! Du och Boice är jättefina! Du ska till roo på lördag va? Då får fu fota mig och Roxy om du hinner tycker jag :D saknar dig <3 kram Ida

2011-09-21 @ 23:32:27
Postat av: hanssonalva.blogg.se

ju vad finna bilder kim

2011-09-22 @ 14:47:20
Postat av: josefinesalmela.blogg.se

ja dem är jätte fina!! :D

2011-09-22 @ 14:49:39
URL: http://josefinesalmela.blogg.se/
Postat av: Frida björken :-D

Gud va du e söt!

-Nej jag tycker du ska ha bloggen kvar!

Du o boice är ju lisom ett team nu! Men isåf kan du väll skaffa en annan blogg sit för hästblogg så du liksomm har två :-D<3<3

2011-09-22 @ 14:57:15
URL: http://stallet.se

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback