oont!

2011-09-07 | 19:13:10 | Kategori: Allmänt | 3 kommentarer
Fett mke träningsvärk sen gårdagen!! XD ont i benen! och när jag skrattar hahahah<3

Men vi va i sthlm med skolan idag :D de va ju faktiskt kul, x) o framförallt på vägen hem! hahahah<3
Vi åkte dubbeldäckare påvägen dit :D gryymt! dom hade gratis Wi-Fi när :D:D hahah<3

Sen gick jag till stallet, eller sprang xD ahah det går så sakta att gå tkr jag XD men as ont i benen men jag speang ändå xP haha!
Så tränade jag lite like frihetsdressyr/lydnad typ *:) longerade utan lina och han va jätteduktig!!
Han kom när jag bad han, fattade galopp när jag sa ''Galopp'' och gjorde allt jag bad han, stannade när jag sa det, jag kunde gå iväg o sen ropa på han.
Han snurrade i cirklar efter mig och ja JÄTTE duktig!! <333

Men han va helt täckte av lera när jag skulle borsta han Xd haha<3

Liten titt på veckan som är kvar:
Torsdag: No prov -.- sen Ungdoms-sektion Möte :)
Fredag: Hoppträna :D
Lördag: Raka bosse :P
Söndag: Träna som idag ;)
Måndag: SKOL DM!!!! :D:D<3


Glöm inte en liten komentar!'

p.s. Vill ni se gamla bilder som jag hittade i en mapp? :D
Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt :PP

2011-09-07 @ 20:03:18
Postat av: Jossan

Jadu, läkte o läkte, men läkarn säger ju att jag kan rida när jag gör allt fysiskt... Provridare,cup,och sviken vänskap... :/

2011-09-07 @ 20:36:57
Postat av: Joossaan!

Är det ngt fel, kan inte kommentera -.-

2011-09-07 @ 20:46:58

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback