plugga nu då -.-

2011-09-22 | 19:24:24 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag så åkte jag till stallet vid 7 o släppte ut alla hästar ;) sen skolan :)

hade NO prov o gick faktiskt bra! :D IMorron har jag SV prov och ska plugga lite nurå ;P<3

Red efter skolan, slutar ju 1 ganska chill asså! :D
På ditvägen va han så ortoligt fin !! kände knappt igen han, men på hemvägen va han hämsk! :O Stutsade nog nästan hela vägen hem.. xD<3

När jag red förbi lundås såg jag en ko från långt håll som la ner o sov, jag tyckte det såg precis ut som silla (på långt håll) o tänkte, vtf? går silla (en ponni) med kossorna? :O hahahaha<3 sen såg jag att de va en ko! Xd FAIL!!<3

Idag på mattelektionen höll jag på att dö av garv, skrattade så mke att jag började gråta o mitt smink satt väll på tre kvarten efter xd hahahah<3

Och så kollar ni på håret! inte mig! hehe<3



Svar till:

Jossan: shiit va söt du e på den översta bilden kim! ;o<3
haha tack xD

Hanna: Du sla inte lyssna på dem som skriver sånt, din blogg är en av dem BÄSTA!
och jag ÄLSKAR när du lägger ut dina bilder på dig och boice, ni är så fina tillsammans!
+ asfina bilder! :D <3
Aww! tack :D<3333

Ida Pettersson: Heej Kim! Du och Boice är jättefina! Du ska till roo på lördag va? Då får fu fota mig och Roxy om du hinner tycker jag :D saknar dig <3 kram Ida
hih tack =) Ja jag ska till roo gård :D jag ska fota om jag hinner om jag nt

Alva: ju vad finna bilder kim
Mm tack xD

Frida: Gud va du e söt!
-Nej jag tycker du ska ha bloggen kvar!
Du o boice är ju lisom ett team nu! Men isåf kan du väll skaffa en annan blogg sit för hästblogg så du liksomm har två :-D<3<3
Aw taack :d<33 jobbigt att ha två bloggar, hinner knappt me en :)<3

Tilda: Mjo "Camilla" jag är rätt säker på att vi vill se bilder på boice. Och jag är också rätt säker på att vi vill veta vad hon gör på hästen. Det är lixom lite det som är meningen med en s.k. hästblogg. Hästar duvet?
"Skaffa en modell är tipset"? Skaffa dej ett liv är vårat tips, nolifer...
har jag inte sagt de förut men du är bäst Tilda!<33
Klockren komentar<33333
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback