Skol DM

2011-09-12 | 19:33:45 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Som sakt va jag på skol DM idag, min ponni va suuuuuper fin!! :D han hoppade alla hinder klockrent men ett råkade han peta ner (hade jag haft tur hade den legat kvar, men har aldrig turen me mig ;D) och på hinder 6 vart han lite osäker och då rev vi det med, men annars va han såå bärst idag!  han hoppade fint och stegade inte fel. Perfekt tempo hade han också <33
Sög lite eftersom det va spöregn hela dagen! så vi satt i ridhuset mest och sen i min trnasport med Boice :) sadlade o allt i transporten! Jag älskar att ha stor transport!! :D:D<3

Det blev ingen placering men supernöjd ändå! För om man tänker på vilka problem Boice o jag har haft med att stega in på hinder så är det nästan helt borta nu :D min ponni är best o äger ! :D<33 Puss älskling<33

Vart inga bilder på oss idag, men jag fotade derimot Jossan o Alva.
Kan säga redan nu att bilderna är INTE bra! för det regnade som jag skrev, och då stod jag under ett tak, fick ha full zoom på och så råkade jag ha för lite ICO så det blev några mörka bilder.
La in de på datan o redigerade alla! fick klippa, ljusa upp, lägga till färg osv.. Xd hahah så räkna inte med att de är bra!

Men här får ni de iaf (Om du kopierar ngn, skriv en komentar!)

Gillar Lizz galoppstill! XD haha
Omhoppnings sväng :p

Alva o Putte :)

''Vi ska vinna!''

Hur stor är sanilokheten att de två b-ponny ryttarna som känner varandra o tävlar tsm får exakt lika tid o kommer på delad 3:a?? Xd hahah typ 1 på 10000 hahah<3

Jossa glad :)

Alva ser mindre glad ut xD

Ärevarv!


Hoppas någon bild duger iaf ;D


NU ska jag byta navel persing, sen ska jag till skäret o kvälls fodra hästarna :D<3
Imorron slutar jag kl. 1 o ska dra till stallet efter de ;D<3
Kommentarer
Postat av: jossa

jätte fina! tar dem på lizz :)<3 och den på oss båda :)

2011-09-12 @ 20:46:52

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback