svar ang: Träning :D

2011-09-10 | 08:17:06 | Kategori: Allmänt | 3 kommentarer
Frida Björk: Sötta hästar!!! :-)

hihi tack :D<3


Angeelica och Hanna: haha jag och Anngeelica är tsm så du vet, o vi äslkar din blogg :DD<33

Tack :D de är as kul att höra att någon gillar min blogg :D:D<3



Haanaa lol: Hoppas det gick bra för er! Inga bilder sen du raka han?? :o<3

Aa :) bilder på han som rakad kommer idag, det lovar jag :D<3



Angelica lcl: Tråkigt?! Då är hgan väl ingen hopphäst?? :PP     Fin blogg förrästen :)

Jo Boice är en hopphäst, han va utbildat LA när jag köpte han, men vi har hoppat Msv :D<3
Tack :D




Igår som sakt gjorde jag o mamma klart några mössor, vi har så många som inte är klara så vi började med att göra de som inte är till mig xD
Har får ni en bild på de mössorna :)

den vita o blåa är till JOssan, den grön/svarta är till alva :)


Chanel o Nike o jag o Boice förra vintern :D<3



Boice förra vintern :d<3


Min katt Bebis för lite mer änn ett år sedan när jag fick han :D hans mamma va död så vi fick han förtidigt, han va bara 1-2 veckor ^^<3
VÄRLDENS SÖTASTE!!<333




Snart ska jag ner till stallet, lämna foder, hovslagare, rida o fota :D:D<3

Kommentarer
Postat av: Jossan :D

Aww vad söt bebis är :D<3



Jag är super nöjd med mössorna Kim!!! Jätte fina :)<3 Glömmde nämna att de ljus blåa hade en vit kand också, men det spelar ju inte så stor roll ;D<3

2011-09-10 @ 10:27:07
URL: http://josefinesalmela.blogg.se/
Postat av: Frida Björk :-)

åååå vad sötta dom va där, kattungen va ochså sött!!!! :-D :-D<3<3<3 vad fina hästar..... vad heter dom??? :-)<3<3

2011-09-10 @ 10:29:40
Postat av: frida björk

glömmmde skriva varrsåågoooodd. :-D<3

2011-09-10 @ 10:33:19
URL: http://Friiidabjoken.webbblogg.se

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback