Tävlade i Roo idag :D

2011-09-24 | 20:17:46 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
ja som sakt! han va jätteduktig på tävlingen idag :D:D<3
På framridningen sprang han på tygel utan att jag höll i tyglarna xD hahah<3

I första klassen (90cm) fick vi 4 fel, men de hindret rev nästan alla, och de kunde lika gärna ligga kvar!! men jag har ju aldrig turen me mig :)<3
Annars va han superfin o stegade rätt på alla!! ;D<3
I LB (100cm) va han bara finast säger alla! :D det va två som gick 00:a så nästan alla rev lxm xD men Boice rev två hinder, men på alla de andra va han sååååååååå as fin!! :D<3
Lxm klockrent på kombinationen o allt :D
Är så grymt nöjd över min ponni idag :D:D han är såå grymt bäst!<333

hahah! imorse vid 09:30 ringde jag o väckte Catrine '' ska du inte me på tävling idag? '' XD hahahah!<3
Men hon följde me iaf :P
Hon fick ha min system o Lee min digitala :) så lite bilder får ni längre ner x))<3

Sen skulle hon hem, men vart inte så xD hon sover här ist :)<3

Här har ni filmen :D<3

<3



Maria o Jasse :D<3



Ida o Roxy :) utter fick inte följa me :(<3

Ja o Boice framhoppning :)<433


HHAHAH! coolaste bilden på Catrine o Boice<3

Nöjd bosse som äter gräs :d<333
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback