trööter!

2011-09-08 | 20:07:56 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Shiit va trött ja e asså xd har vart de dom senaste daganra.. XD

men idag iaf har jag typ inte kunnat gå xD hahah<3
Men så skulle jag gå till stallet.. men Emma o hennes mamma hämtade mig påvägen :D:D:D fett me snällt<3

Så i stallet började jag me att ta in Bosse eftersom det spöregnade, han va helt blöt o lerig -.- xD haha<3
En dusch vart det för han, sen red jag innan han blev torr xD haha, drf att ridhuset va bara ledigt typ då eller sen på kvällen, och ville nt rida på kvällen  :P<3

Efter de så rakade jag han :D bilder fotar jag imorron :)
Han fick ett litet hjärta på baken ^^ så sweeet<3 och rakade inte benen o huvudet :)<3

Så typ va det ungdomssektions möte :P så seriöca vi va xd hahaha<3

Sen typ hem o va nyss ute till kaninisarna ^^<3

Imorron ska jag hoppträna med bästa :D ska nog fota lite allt imorron, då jag måste testa en sakka på kameran :P någon som ska rida i skäret som vill vara den jag testar på? xD hahah<3 Annars blir det ngn random!
ska också åka o köpa foder till Bosse :) betfor, pellets, mineraler ska inhandlas :*)<3

sen så fick jag oxå reda på att jag får åka själv till DM :D:D för alva skulle åka me JOssan typ :P fett me najs! då blir det inte så trångt ;P<3 o jag startar 33 av 36, fett med chill asså!! :D

Men vi hade ju nästan ett lag till DM nu, men så har Sanna fått hjärnskakning o kan nt vara med :( bajs! men krya på dig Sanna<333

Kommentarer
Postat av: jossan

fint de blev på han :P du får gärna fotta mig och alva när vi hopptränar :D<3



www.hanssonalva.blogg.se

2011-09-08 @ 20:39:43
URL: http://josefinesalmela.blogg.se/
Postat av: Kim

Aa, får se :P

2011-09-08 @ 20:46:59
URL: http://ponniejumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback