Vad tycker ni?

2011-09-17 | 20:11:00 | Kategori: Allmänt | 3 kommentarer
Tänkte kolla upp lite vad ni tycker om min blogg, skulle vara jätteglad om alla som följer min blogg kan ta sig lite tid o svara :D<3

1.Hur ofta läser du min blogg?
1. Flera gånger dagligen.
2. En gång om dagen.
3. Någon gång i veckan.
4. Nästan aldrig.
5. Eget svar, skriv vad! :)

2.Hur många inlägg vill du ha varje dag?
1. 1-2st
2. 3-5st
3. 6 eller fler
4. Bara 1 i veckan.
5. Eget svar, skriv vad :)

3.Vad är roligast med min blogg?
1. Hiss o Diss
2. Bilder på mig
3. Bilder på hästar/Boice
4. Långa texter
5. Eget svar, skriv vad! :)

4.Vad skulle du vilja ändra med bloggen?
1. Designen
2. Mindre bilder, mer text
3. Mer bilder!
4. Mer filmer!
5. Eget svar, skriv vad! :)

Jag hade tänkt att byta ut ''Veckans hiss eller Diss'' mot något annat varje vecka (i ca 10 veckor)
5.Vad tycker ni att det ska vara?
1. Film serie ''10 olika sätt att ramla av''
2. 10 recept till hästen + bilder o filmer / lite som matlagnings-program
3. Veckans Häst eller Veckans Ryttare
4. Film serie ''Robin äter allt'' (ni får rösta fram vad ni vill se han äta!)
5. Blogg skola
6. 10 Failfilmer när jag rider.
7. Akrobatik filmer på hästen/trick av mig 10st.
8. Veckans bild
9. Eget förslag! Skriv vad! :)


Har ni något annat ni vill säga! bara säg det :D<3


Vill att så många som möjligt kan ta sig tid att svara så jag kan göra min blogg så bra som möjligt :DD:D<3
1. Ni som svarar är bäst!
2. Ni som inte svarar får en :'( av mig :'(
Kommentarer
Postat av: Jossan

1. Flera gånger dagligen :)

2. 6st eller fler :D

3. Långa texter och bilder på dig och andra personer :)

4.Mindere bilder, mer text!

5. Typ ridlektioner, ridlektioner, löshoppningslektioner. Om du fattar vad jag menar? :)

2011-09-18 @ 07:10:29
URL: http://josefinesalmela.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

1: Flera gånger dagligen :D

2: 6 eller flera! :D

3: Bilder på hästar/Boice och långa texter! :D

4: Mer bilder o filmer :D

5:Akrobatik filmer på hästen/trick av dig

2011-09-18 @ 18:38:30
URL: http://justemse.blogg.se/
Postat av: tilda

1. - Flera gånger dagligen

2. - Så många du hinner med

3. - Allt!

4. - Ha kvar designen!, ha mycket bilder OCH mycket text

5. - 6, 7 och typ lite videos när du tävlar & tränar... hihi :D ♥

2011-09-18 @ 19:18:38
URL: http://fail.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback